نماینده مردم نایین، خور و بیابانک، پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد بازرگانی، الهام آزاد، ازدواج اجباری، مجلس شوریا اسلامی، مجلس یازدهم، دولت
X
تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 20 خرداد 1399 - 10:45
کد خبر: 9990
برقراری تعامل با دولت و رفع مشکلات مردم هدف مجلس‌ یازدهم
گفت‌وگوی اختصاصی:
 

برقراری تعامل با دولت و رفع مشکلات مردم هدف مجلس‌ یازدهم

نماینده مردم نایین، خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی هدف اصلی مجلس را رفع مشکلات مردم عنوان کرد و اعتقاد دارد چنانچه این هدف با همدلی و همکاری دولت و مجلس همراه شود، بسیار خوب است ولی اگر همراهی وجود نداشته باشد، طبیعتا مجلس از اختیارات خود استفاده خواهد کرد.
نظر سنجی: Article Rating

نماینده نایین، خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگوی اختصاصی با پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد بازرگانی در خصوص نحوه تعامل دولت و مجلس گفت: در فرصت یکساله که از عمر دولت دوازدهم باقی مانده، هدف برقراری تعامل است. وظیفه مجلس شورای اسلامی قانون‌گذاری و نظارت است و این اختیار را دارد که از ابزارهای نظارتی خود در قبال دولت استفاده کند. 
الهام آزاد افزود: هدف اصلی مجلس رفع مشکلات مردم خواهد بود چنانچه این هدف با همدلی و همکاری دولت و مجلس همراه شود، بسیار خوب است ولی اگر همراهی وجود نداشته باشد، طبیعتا مجلس از اختیارات خود استفاده خواهد کرد.
وی ادامه داد: همه ما پایبند به چارچوب قانون اساسی و سیاست‌های کلی نظام هستیم، خروج هر یک از مسئولین دولتی از این چارچوب سبب ورود مجلس به آن موضوع خواهد شد. پس نباید از خط قرمزها عبور کرد. آن چه همیشه به ما سفارش شده است؛ وحدت، انسجام و همدلی است. ما باید تحت پرچم جمهوری اسلامی ایران کمک کنیم تا اشتباهات کم شود. چنانچه اختلاف نظری بین قوا وجود داشته باشد، حل این اختلاف باید قطعا در چارچوب وظایف و قانون باشد. 

وی با تاکید بر اینکه با تقابل، کاری پیش نخواهد رفت، گفت: اکثریت مجلس یازدهم  معتقدند که در شرایطی نیستیم که بخواهیم تقابلی با دولت داشته باشیم،  مگر مواقعی که ضرورت ایجاب می‌کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی پیش بینی خود از ترکیب انتخابات ریاست جمهوری سال آینده را اینگونه عنوان کرد: با توجه به انتخابات مجلس شورای اسلامی که اکثریت اصولگراست، پیش‌بینی‌مان این است که دولت سیزدهم همسو و همراه با مجلس در مسیر حل مشکلات مردم خواهد بود.

وی در خصوص شایعات طرح پیشنهادی "ازدواج اجباری" گفت: همانطور که فرمودید این موضوع شایعه است و اصلا در مجلس مطرح نشده است و اگر چنین موضوعی مطرح شود اصلا قابلیت اجرایی ندارد و بنده نیز مخالف خواهم کرد، در دین مبین اسلام و قرآن نیز ازدواج اجباری وجود ندارد و چنین روش‌هایی راهکار مناسبی نیست و در بحث ازدواج باید طرح‌های کارشناسی شده و مفید ارائه دهیم.

آزاد در پاسخ به اینکه اولویت‌های مهم مجلس جدید چیست، گفت: مقام معظم رهبری تکلیف ما را مشخص کردند، در حوزه اقتصاد، عدالت و فرهنگ مجلس باید نقش پررنگ‌تری داشته باشد و وظیفه ما نمایندگان نیز در اولویت قرار دادن این ۳ محور است.
نماینده مردم نایین، خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی، نقش احزاب را مهم تلقی کرد و افزود: احزاب نقش تاثیرگذاری در کشور دارند ولی به شرط که به نحو صحیح و درست عمل کنند.

انتهای پیام/

نظر سنجی
اشتراک گذاری
تصاویر
  • برقراری تعامل با دولت و رفع مشکلات مردم هدف مجلس‌ یازدهم
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

 
  • banner
  • pegah1
  • famran
  • Untitled-24
  • bank-sh
  • _D8_A7_D8_AA_D8_A7_D9_82_20_D8_A8_D8_A7_D8_B2_D8_B1_DA_AF_D8_A7_D9_86_DB_8C_20_D8_A7_D9_84_D8_A8_D8_B1_D8_B2
  • ezweb1
طراحی سایت