X
تاریخ انتشار: یکشنبه 07 شهریور 1400 - 02:25
کد خبر: 16589
نمایشگاهی بزرگ برای خودنمایی استارتاپ‌های ساختمانی
 

نمایشگاهی بزرگ برای خودنمایی استارتاپ‌های ساختمانی

نمایشگاه بیگ فایو (The Big ۵) بیش از ۴۰ سال است که در حوزه ساختمان برگزار می‌شود و فرصت‌های جدید این صنعت را به فعالان این صنعت در خاورمیانه، شمال آفریقا و جنوب آسیا معرفی می‌کند. دوره جدید این نمایشگاه، ماه آینده در شهر بندری دبی برگزار می‌شود.
نظر سنجی: Article Rating

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد بازرگانی؛ نمایشگاه بیگ فایو از ۲۱ تا ۲۴ شهریور ۱۴۰۰( ۱۲ تا ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۱ ) در سالن‌ها و فضای باز مرکز تجارت جهانی دبی با حضور شرکت‌هایی از ۵۵ کشور جهان برگزار می‌شود. متخصصان صنعت ساختمان و فعالان صنعت نمایشگاهی این نمایشگاه را بزرگترین و تأثیرگذارترین نمایشگاه صنعت ساختمان در منطقه بزرگ آفریقا، خاورمیانه و جنوب هند می‌دانند. یکی از مزیت‌های بیگ‌فایو این است که چرخه کامل صنعت ساختمان را پوشش می‌دهد و همه خدمات و محصولاتی که در این صنعت مورد استفاده قرار می‌گیرند در این نمایشگاه حضور دارند. اجزای پیش‌ساخته، خدمات ساختمانی از پیش‌مهندسی‌شده، سیستم‌های مدولار، لوازم حمام و آشپزخانه، محصولات فولادی، چوبی و بتنی، تجهیزات حفاظتی، ساختمان‌های هوشمند، سنگ و نما، دکوراسیون داخلی، تهویه مطبوع و انرژی‌های تجدیدپذیر از جمله محصولات و خدماتی هستند که در این رویداد نمایش داده می‌شوند.

امسال چهل و یکمین دوره بیگ فایو همانند سال‌های گذشته در دبی در فضایی بالغ بر ۱۰۰ هزار متر مربع برگزار می‌شود. پیش‌بینی می‌شود بیش از ۶۷ هزار متخصص صنعت ساختمان از حدود ۲ هزار و پانصد غرفه این نمایشگاه دیدن کنند. بیگ‌فایو به حدی مهم است که در سال‌های گذشته قدرتمندترین رهبران کشورهای صنعتی جهان مانند رومانو پرودی، نخست‌وزیر وقت ایتالیا و دیوید کامرون، نخست وزیر وقت بریتانیا نیز از آن بازدید کرده‌اند.

برگزارکنندگان این نمایشگاه اهمیت بسیار زیادی به آموزش می‌دهند. به همین دلیل هر سال همایش‌ها و دوره‌های آموزشی رایگانی توسط شرکت‌های معتبر اروپایی در حاشیه بیگ‌فایو برگزار می‌شود و در پایان هر دوره آموزشی برای شرکت‌کنندگان گواهینامه‌های رسمی صادر می‌شود. طبق پیش‌بینی‌ها در نمایشگاه امسال نیز بیش از ۲۰۰ برنامه آموزشی برگزار می‌شود.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد نمایشگاه امسال، فضایی است که به استارتاپ‌ها اختصاص داده می‌شود تا به ارایه داشته‌های‌شان بپردازند. بیگ فایو ۲۰۲۱ به استارتاپ‌ها، موقعیتی مقرون به صرفه و مجهز می‌دهد تا محصولات و نوآوری‌های خود را در مقابل چشمان سرمایه‌گذارانی از ده‌ها کشور اروپایی، آمریکایی و آسیایی عرضه کنند. استارتاپ‌ها در بیگ فایو امسال می‌توانند قبل از شروع نمایشگاه به صورت آنلاین جلسه‌هایی با شتاب‌دهنده‌ها، خریداران، سرمایه‌گذاران و شرکای احتمالی داشته باشند.

چهار دلیل برای حضور در نمایشگاه بیگ‌ فایو

هر سال در نمایشگاه بیگ‌فایو، صدها هزار محصول به فعالان صنعت ساختمان معرفی می‌شود. این رویداد بستری مستعد برای تسهیل مشارکت در صنعت ساختمان، ارتباط مجدد با مشتریان خارجی، افزایش دانش و مهارت شرکت‌ها و آشنایی با جدیدترین و بهترین شیوه‌های صنعت ساختمان است که می‌توان شرکت‌های محلی و بین‌المللی را به یکدیگر پیوند دهد. اکثر فعالان حرفه‌ای صنعت ساختمان برای حضور خود در این نمایشگاه معتیر به چهار دلیل زیر اشاره می‌کنند؛

۱. وارد بازارهای جدید می‌شویم

این نمایشگاه برای ما دسترسی مستقیم به ذینفعان اصلی بازار ساختمان در خاورمیانه، آفریقا و جنوب آسیا ایجاد می‌کند. با حضور در این نمایش می‌توانیم در پروژه‌های بزرگ ساختمانی این منطقه که قرار است در آینده اجرا شوند، ایفای نقش کنیم.

۲- نام تجاری خود را تقویم می‌کنیم

بیگ فایو فرصتی استثنایی است که به ما امکان می‌دهد تا برند (نام تجاری) خودمان را در مقابل بیش از ۶۷،۰۰۰ متخصص باتجربۀ صنعت ساختمان قرار دهید. ما اگر قصد داریم رهبر و پرچمدار بازار باشیم باید در این نمایشگاه حضور پیدا کنیم.

۳- مشتریان بالقوه را شکار می‌کنیم

بسیاری از کنشگران بازار ساختمان، در بیگ فایو به دنبال جدیدترین محصولات و تکنولوژی‌ها هستند. ما در این نمایشگاه راه‌حل‌های خود را در مقابل مشتریان بالقوه قرار می‌دهیم و آنها را به سمت بالفعل شدن هدایت می‌کنیم.

۴- با فعالان صنعت ساختمان شبکه‌سازی می‌کنیم

شبکه‌های صنعت ساختمان که از پیوند میان فعالان این صنعت تشکیل شده است، قدرت بسیار زیادی در بازار دارند. حضور در بیگ فایو به ما این امکان را می‌دهد تا روابط خودمان را با هم‌صنفان خارجی‌مان بیشتر کنیم و در شبکه روابط صنعت ساختمان حضور پررنگی داشته باشیم.

بیش از ۲ هزار شرکت از ۵۵ کشور جهان

بر اساس اطلاعات موجود در سایت نمایشگاه شرکت‌هایی از حدود ۵۵ کشور جهان در این رویداد چهارروزه گرد هم جمع می‌شوند. کشورهای آلمان، آمریکا، ترکیه، فرانسه، اسپانیا، پرتغال، عربستان، امارات متحده عربی، ایتالیا، هند، مجارستان و یونان دارای بیشترین تعداد نماینده در این دوره از بیگ‌فایو هستند. علاوه بر این کشورها، شرکت‌هایی از انگلستان، کره‌جنوبی، سوئد، استرالیا، ازبکستان، بلژیک، آفریقای جنوبی، سوئیس، برزیل، کانادا، چین، قبرس، دانمارک، مصر، ژاپن، اندونزی، هنگ‌کنگ، مالزی، هلند، عمان، قطر، تایوان و … نیز نمایشگاه امسال حضور دارند.

انتهای پیام/

نظر سنجی
اشتراک گذاری
تصاویر
  • نمایشگاهی بزرگ برای خودنمایی استارتاپ‌های ساختمانی
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

 
  • banner
  • pegah1
  • famran
  • Untitled-24
  • bank-sh
  • _D8_A7_D8_AA_D8_A7_D9_82_20_D8_A8_D8_A7_D8_B2_D8_B1_DA_AF_D8_A7_D9_86_DB_8C_20_D8_A7_D9_84_D8_A8_D8_B1_D8_B2
  • ezweb1
طراحی سایت