X
تاریخ انتشار: چهارشنبه 22 مرداد 1399 - 12:30
کد خبر: 11408
مديريت صحيح و منطقي، يكي از فاكتورهاي اصلي موفقيت در هر مجموعه است
 

مديريت صحيح و منطقي، يكي از فاكتورهاي اصلي موفقيت در هر مجموعه است

سرپرست شركت انتقال گاز ايران گفت:مديريت صحيح و منطقي، يكي از فاكتورهاي اصلي موفقيت در هر مجموعه است
نظر سنجی: Article Rating

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد بازرگانی به نقل از روابط عمومي  شرکت ملی گاز ایران، مهدي جمشيدي دانا، سرپرست شركت انتقال گاز ايران در مراسم توديع و معارفه مديران سابق و جديد منطقه 8 انتقال گاز ایران، ضمن ابراز خرسندي از عملكرد این منطقه و تشكر و قدرداني از زحمات بي شائبه يداله بايبوردي، مدير سابق آن، با بیان این مطلب، گفت: خوشبختانه با مديريت منطقي و صحيح آقای بايبوردي در طول خدمت چندین ساله و همچنين تلاش شبانه روزي كاركنان منطقه 8 انتقال گاز ایران، روز به روز شاهد رشد و شكوفايي بيشتر اين صنعت عظيم بوده‌ايم.

وی افزود: پرسنل منطقه 8 عمليات انتقال گاز ایران، گوهر گرانبهايي هستند كه صيقل خورده و نياز به صيقل دوباره را ندارند و آقاي بايبوردي نيز امانتدار بسيار خوب و اسطوره اين صنعت عظيم بود كه با مديريت صحيح و منطقي خود توانست سازمان را به سمت تعالي پيش ببرد.

این مقام مسئول با معرفي فيروز خدايي به عنوان سرپرست جديد منطقه 8 عمليات انتقال گاز ایران، تصريح کرد: اميدوارم تجربه و تحصيلات آقای خدايي، كمك بسيار ارزنده اي براي ادامه موفقيت هاي اين منطقه بشمار رود.

همچنين در اين جلسه، يدالله بايبوردي،گفت: باعث افتخار است که بنده در طول 30 سال با همكاراني در ارتباط بودم كه استاد بودند و مسئوليت هاي خود را به نحو احسن انجام مي دادند.

وی اظهار اميدواري كرد و افزود: منطقه 8 عمليات انتقال گاز ایران، يك منطقه سرآمد بوده و اميدوارم اين سرآمدي روز به روز با همكاري و همياري تمامي پرسنل تقويت شود.

مدير سابق منطقه 8 عمليات انتقال گاز ایران در پايان، گوشه‌هايي از خاطرات كاري خود را براي حاضرين تشريح و همكاري هاي صميمانه پرسنل را يكي از عوامل پيشرفت و موفقيت هاي خود دانست.

بهره‌گيري از فناوري‌هاي روز اطلاعاتي و استفاده از تكنولوژي

در ادامه، فيروز خدايي، ضمن تشكر و قدردانی از انتخاب وی به سرپرستي اين منطقه گفت: مايه سعادت و خوشبختي است كه با همكاراني خواهم بود كه بسيار متخصص و متعهد هستند و اميدوارم اين امانتي كه در اختيار بنده گذاشته شد با همفكري و همكاري كاركنان تلاشگر، تداوم بخش موفقيت‌هاي اين منطقه بوده و بيش از گذشته، ما را به سمت تعالي رهنمون سازد.

خدايي افزود: بي شك موفقيت در انجام رسالت سازماني و ارائه خدمات مطلوب، ناشي از پشتيباني و نگاه سيستماتيك بوده و لازم است با بهره‌مندي مناسب از توان علمي و بالقوه انساني و همچنين همدلي و همراهي تمامي پرسنل، در جهت تعالي سازمان، گام هاي استوار برداريم.

وي مجهز شدن به علوم و فنون نوين، بهره گيري از فن آوري هاي روز اطلاعاتي و استفاده از تكنولوژي روز را زمينه پيشبرد و پيشرو يك سازمان عنوان كرد و افزود: بايد با بهره گيري از تكنولوژي هاي نوين، ظرفيت ها را شناخت و با نگاه سيستماتيك و مديرت بهتر در جهت صيانت از سرمايه هاي ملي حساس باشيم.

خدایی در ادامه سخنان خود، نيروي انساني را سرمايه هاي اصلي يك سازمان قلمداد کرد و افزود: توجه به کرامت انساني و ارج نهادن به کارکنان، محور اصلي توسعه و تعالي سازمان بوده؛ چراكه سرمايه‌گذاري در بخش نيروي انساني بسيار مهم و حائز اهميت است.

انتهای‌پیام/

نظر سنجی
اشتراک گذاری
تصاویر
  • مديريت صحيح و منطقي، يكي از فاكتورهاي اصلي موفقيت در هر مجموعه است
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

 
  • banner
  • pegah1
  • famran
  • Untitled-24
  • bank-sh
  • _D8_A7_D8_AA_D8_A7_D9_82_20_D8_A8_D8_A7_D8_B2_D8_B1_DA_AF_D8_A7_D9_86_DB_8C_20_D8_A7_D9_84_D8_A8_D8_B1_D8_B2
  • ezweb1
طراحی سایت