X
تاریخ انتشار: یکشنبه 08 تیر 1399 - 05:04
کد خبر: 10115
شرکت دانش‌بنیان گسترش طراحان‌‌ ‌نقش‌ الماس پیشرو در تحقق شعار اقتصاد مقاومتی/ارائه خدمات روز به دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام
 

شرکت دانش‌بنیان گسترش طراحان‌‌ ‌نقش‌ الماس پیشرو در تحقق شعار اقتصاد مقاومتی/ارائه خدمات روز به دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام

شرکت دانش‌بنیان گسترش طراحان نقش الماس با اتکا به توان و دانش تیمی جوان و پرتلاش در کشور، پس از 5 سال تحقیق و توسعه و ایجاد زیرساخت های لازم از دی ماه سال 1395 پروژه ای با نام "آی نوتی - iNoti" را در راستای اقتصاد مقاومتی و رونق بخشی به تولید و اشتغال در فضای کسب و کارنوین در حوزه خدمات دیجیتال و بازاریابی دیجیتال وهمچنین تحقق شهری مدرن و الکترونیک و همچنین حفظ منابع طبیعی و محیط زیست آغاز کرده است.
نظر سنجی: Article Rating

 به‌گزارش پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد بازرگانی، شرکت دانش‌بنیان گسترش طراحان نقش الماس در طرح iNoti  به آدرس اینترنتی  www.inoti.com و در فاز اول ، خدمات مربوط به کسب و کارها را ارائه کرد. در بخشی از آن در ابتدا پنل های مخصوص و نوین ارتباط با مشتریان و کارت های ویزیت الکترونیک (در راستای حمایت از محیط زیست)  با امکان ثبت موقعیت بر روی نقشه و همچنین با استفاده از بسترهای اینترنتی، پنل‌‌های پیامکی و یا کارت های الکترونیک بر بستر  USSD (طبق قرارداد رسمی با دو اپراتور همراه اول و ایرانسل) و رزومه ساز الکترونیک ، در اختیار کسب و کارهای گرامی قرار گرفت که کلیه روال کاری را بدون نیاز به دانش تخصصی بتوانند برای خود راه اندازی کنند.

در ادامه و در تکمیل این خدمات، امکان ارائه محصول به‌‌ عنوان ویترین اختصاصی نیز به کسب و کارها داده شد تا از آن طریق بتوانند محصولات و خدمات خود را عرضه نمایند، برای مشتریان خود قرعه کشی برگزار کنند و یا با استفاده از سیستم نوبت دهی آنلاین، برای مخاطبین خود تسهیلات ویژه ای به وجود آورند و از خدمات پرداخت آسان ، مسیریابی و یا مزایای دیگر بهره مند شوند.

خداوند متعال را شاکریم که به عنوان بخش خصوصی با در نظر گرفتن اهداف والای شرکت، ظرف مدت قریب به پنج سال فعالیت 45 نفر به صورت رسمی در دفتر مرکزی شرکت با حقوق و بیمه مشغول فعالیت است و بالغ بر 340،000 نفر کاربر در سایت رسمی شرکت به ادرس www.inoti.com   ثبت نام کرده اند که از سرویس ها و خدمات شرکت در حال استفاده هستند و حدود 70،000 کسب و کار شامل کسب و کارهای خصوصی، سازمان ها و ارگان های دولتی و بیمارستان ها و ... از خدمات این شرکت نیز بهره مند می شوند و حدود 42،000  نفر بازاریاب به صورت پاره وقت  و حدود 12،000 نفر به صورت تمام وقت مشغول فعالیت بوده به همراه 141 عاملیت فروش رسمی که در سراسر کشور فعال هستند و از این طریق برای خود و خانواده شان ارتزاق می کنند.

با در نظر گرفتن بستر و استقبال به وجود آمده طی مدت فعالیت شرکت و درخواست های مکرر کسب و کارها و همچنین ماموریت اصلی شرکت مبنی بر حمایت از کالای با کیفیت ابرانی، خدمات متنوع دیگری نیز به مجموعه خدمات آی نوتی از قبیل محصولات آنتی ویروس و بیمه های مختلف اضافه گردیده است که در خصوص خدمات آنتی ویروس، قراردادی با شرکت امن پرداز به منظور فروش انحصاری یکی از محصولات آنتی ویروس با نام پادویش که کلیه مجوزهای ایرانی و جهانی را اخذ کرده، منعقد شد با توجه به پتانسیل  تیم های بازاریابی آی نوتی و ویژگی های این محصول،  امیدواریم به زودی شاهد فروش و عرضه این خدمات توسط تیم قدرتمند آی نوتی در خارج از کشور باشیم.

انعقاد تفاهم نامه با شبکه دانشگاه های مجازی جهان اسلام

در سال 1398 بر اساس تحلیل ها و نیازسنجی های به عمل آمده مجموعه هیات مدیره شرکت به این نتیجه رسیدند مجموعی کارشناسان فروش شرکت در سراسر کشور نیازمند ارتقای سطح کیفی و آموزشی می باشند که به همین منظور  تفاهم نامه ای با شبکه دانشگاه های مجازی جهان اسلام در جهت اموزش دوره های مختلف منعقد گردید که مطابق آن تفاهم نامه از این پس آی نوتی می تواند دوره‌های آموزشی بین المللی به همراه گواهینامه معتبر نیز برگزار نماید.

شایان ذکر است که گواهی مورد تأیید این شبکه بین المللی بوده و (CINVU) به استناد ماده ۱۵ قطعنامه چهاردهمین مجمع عمومی «کمیته دائمی علمی و فناوری سازمان همکاری های اسلامی» به اختصار (COMSTECH) مورخ 13 ژانویه 2011 مورد پذیرش و تائید 57 کشور عضو (COMSTECH) می باشد. ﺷﺒﮑﻪ داﻧﺸﮕﺎهﻫﺎي ﻣﺠﺎزي ﺟﻬﺎن اﺳﻼم ﮐﻪ ﺑﻪ اﺧﺘﺼﺎر  CINVU  نامیده می شود، یکی از شبکه های کمیته دائمی همکاری‌های علمی و فناوری کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی با نام اختصاری (COSMTECH)  است. و ﻣﯿﺰﺑﺎﻧﯽ ﺷﺒﮑﻪ ( COMSTECH) با جمهوری اسلامی ایران می‌باشد. این شبکه که پایگاهی مهم و غنی برای تقویت و توسعه آموزش عالی همگانی جهان اسلام است؛ برای تحقق عدالت درعرصه دانش و اندیشه با تعمیق و تثبیت آموخته‌ها تلاش می‌کند. دانشجویان، اساتید، دانشگاهها و نخبگان از طریق این شبکه می‌توانند با توجه به علایق و گرایش‌های خود در زمینــه‌های مختلف علوم، به عرصه توانمندی‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و مهارتی بپردازند.

اﯾﻦ ﺷﺒﮑﻪ ﺿﻤﻦ اﯾﺠﺎد دﺳﺘﺮﺳــﯽ ﺑﻪ ﻣﻨﺎﺑﻊ ﻣﻔﯿﺪ، اﻣﮑﺎن اﺳﺘﻔﺎده از ﻣﺘﺨﺼﺼﺎن و ﺗﺠﺮﺑـــﻪ ﺳﺎﯾــﺮ داﻧﺸﮕﺎهﻫﺎ را از ﻃﺮﯾﻖ اراﺋﻪ آنلاین ﻓﺮاﻫﻢ ﻣﯽآورد. در ﺷﺒﮑﻪ‌ی داﻧﺸﮕﺎهﻫﺎي ﻣﺠﺎزي ﺑﺎ اﺗﺼﺎل داﻧﺸﮕﺎهﻫﺎ ﻃﺒﻖ ﺑﺴﺘﺮ ﻓﺮاﻫﻢ ﺷﺪه، ﺟﻬﺖ اﯾﺠﺎد ﺷﺒﮑﻪ‌ی ارﺗﺒﺎﻃﯽ ﻣﯿﺎن داﻧﺸﺠﻮﯾﺎن، اﺳﺎﺗﯿﺪ و داﻧﺸـﮕﺎهﻫﺎ،  اﺷﺘﺮاك اﻃﻼﻋﺎت، ﻣﻨﺎﺑﻊ و ﺣﻤﺎﯾﺖ از ﺷﯿﻮهﻫﺎي ﯾﺎدﮔﯿﺮي آنلاین و شبکه‌ای، شالوده ای از دست آوردهای دانشکده های توانمند قابل دسترس و استفاده است.

از اﯾﻦ رو ﺑﺎ ﺷﺒﮑﻪﺳﺎزي داﻧﺸـﮕﺎهﻫﺎي ﻣﺠﺎزي ﻫﻢرﺗﺒﻪ در ﺟﻬﺎن اﺳﻼم و دﯾﮕﺮ ﮐﺸـﻮرﻫﺎ و ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ارﺗﺒﺎﻃﺎت ﻣﺴــﺘﻤﺮ ﺑﺎ دوازده ﺷﺒﮑﻪ دﯾﮕﺮ ﮐﺎﻣﺴــﺘﮏ، ﻣﯽﺗﻮان ﺑﺴــﺘﺮي ﻏﻨﯽ ﺑﺮاي ﺗﺤﻘﻖ اﻫﺪاف ﻋﺎﻟﻤﺎﻧﻪ و ﻣﺪﺑﺮاﻧﻪ اﺳﻼم ﻧﺎب در ﻋﺮﺻﻪﻫﺎي ﻋﻠﻤﯽ، ﻓﺮﻫﻨﮕﯽ، ﻣﺪﯾﺮﯾﺘﯽ، اﻗﺘﺼﺎدي، ﭘﺰﺷﮑﯽ، اﻧﺮژي و... را اﯾﺠﺎد ﻧماید که با تفاهم‌نامه فی مابین آی نوتی و شبکه مجازی جهان اسلام این امکان برای آی نوتی نیز فراهم شده است تا ضمن آموزش کارشناسان فروش خود در سراسر کشور ، با توحه به شرایط ظالمانه تحریمی بتواند از این بستر استفاده نموده و خدمات داخلی را به خارج از کشور صادر نماید .

در پایان با توجه به پتانسیل موجود در بخش فنی ، خدمت رسانی و بازاریابی و فروش خدمات در داخل و خارج از کشور ، این شرکت آمادگی خود را جهت همکاری و کمک با سایر شرکت های دانش‌بنیان فعال در این عرصه اعلام می‌ارد تا هم به صورت کمک در بخش فروش و هم به عنوان شتاب‌هنده در این عرصه کمک حال سایر شرکت ها در کشور گردد که انشاا... با همکاری . همراهی همه فعالان در کشور بتوانیم از این شرایط موجود به کمک هم و بدون نیاز به بیگانگان پیروزمندانه خارج شویم.

https://inoti.com/ServiceUSSD/

انتهای‌پیام/

نظر سنجی
اشتراک گذاری
تصاویر
  • شرکت دانش‌بنیان گسترش طراحان‌‌ ‌نقش‌ الماس پیشرو در تحقق شعار اقتصاد مقاومتی/ارائه خدمات روز به دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام
  • شرکت دانش‌بنیان گسترش طراحان‌‌ ‌نقش‌ الماس پیشرو در تحقق شعار اقتصاد مقاومتی/ارائه خدمات روز به دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام
  • شرکت دانش‌بنیان گسترش طراحان‌‌ ‌نقش‌ الماس پیشرو در تحقق شعار اقتصاد مقاومتی/ارائه خدمات روز به دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

 
  • banner
  • pegah1
  • famran
  • Untitled-24
  • bank-sh
  • _D8_A7_D8_AA_D8_A7_D9_82_20_D8_A8_D8_A7_D8_B2_D8_B1_DA_AF_D8_A7_D9_86_DB_8C_20_D8_A7_D9_84_D8_A8_D8_B1_D8_B2
  • ezweb1
طراحی سایت