X
تاریخ انتشار: چهارشنبه 29 مرداد 1399 - 10:36
کد خبر: 11459
بهره برداری از پست برق شرقی خط ۷ متروی تهران/افزایش ۱۰ درصدی توان پشتیبانی شبکه برق مترو
 

بهره برداری از پست برق شرقی خط ۷ متروی تهران/افزایش ۱۰ درصدی توان پشتیبانی شبکه برق مترو

مدیرعامل متروی تهران گفت که با افتتاح پست برق شرقی خط ۷ مترو تهران ، ۱۰ درصد به توان پشتیبانی و ایمنی شبکه برق مترو تهران افزوده می شود.
نظر سنجی: Article Rating

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد بازرگانی، علی امام صبح امروز در مراسم افتتاح و بهره برداری از پست برق شرقی خط ۷ متروی تهران و همچنین بهره برداری از ۲ دستگاه آسانسور ورودی جنوبی ایستگاه مولوی گفت: با راه‌اندازی پست برق شرقی خط ۷ امکان تأمین برق پایدار برای این خط فراهم‌شده و با تغذیه پست‌های یکسو کننده، ایستگاه‌ها (RS) و نیز تأمین ناوگان، امکان کاهش سرفاصله قطارها میسر می‌شود.

وی با تاکید بر این که افتتاح و بهره‌برداری از این پست برق تأثیر بسزایی بر تأمین ایمنی خط ۷ متروی تهران دارد، گفت: راه‌اندازی ایستگاه‌هایی که طی ۶ ماه دوم سال جاری در خط ۷ صورت می‌گیرد، بدون راه‌اندازی این پست میسر نبود و با راه‌اندازی این پست به صورتDCS تا ۷۰ درصد در مصرف کابل صرفه جویی شده است.

وی با تاکید بر اینکه برای راه‌اندازی پست برق شرقی خط ۷ درمجموع ۳۰ کیلومتر کابل‌کشی انجام‌شده است، افزود: در ساخت این پست برق ۹۰درصد از تجهیزات ساخت داخل استفاده شده است البته خط ۷ با دارا بودن پست‌های برق یکسو کننده ایستگاه‌ها (RS) در ایستگاه‌های صنعت، تربیت مدرس، شهید نواب صفوی، کمیل، هلال‌احمر، مهدیه، مولوی و بسیج، دارای ایمنی و استاندارد مطلوبی در تأمین و پشتیبانی از برق است.

امام افزود: در مجموع در شبکه برق متروی تهران۲۱ پست برق باید به خطوط مختلف سرویس ارائه دهد که تا پاییز سال گذشته تعداد پست های برق موجود در شبکه متروی تهران ۹ پست بود که البته با تلاش همکاران ما از زمستان سال گذشته تا یک ماه آینده ۴۵ درصد به ظرفیت شبکه برق متروی تهران افزوده می شود و با افتتاح و بهره برداری از این پست، پایدارسازی و پشتیبانی از شبکه برق متروی تهران ۱۰ درصد افزایش یافته است.

وی همچنین در مورد افتتاح و بهره برداری از ۲ دستگاه آسانسور ورودی جنوبی ایستگاه مولوی در خط ۷ متروی نیز با بیان اینکه با تعبیه ورودی آسانسور در سالن خرید بلیت، مسافران مستقیم به سمت سکوی قطار هدایت نشده و می توانند در سالن فروش بلیت نیز توقف داشته باشند، گفت: این آسانسورها ساخت داخل و بر اساس استانداردهای مترو طراحی و ساخته شده است به گونه ای که توانایی تحمل بار بسیار زیاد و متواتر را دارند.

انتهای پیام/

نظر سنجی
اشتراک گذاری
تصاویر
  • بهره برداری از پست برق شرقی خط ۷ متروی تهران/افزایش ۱۰ درصدی توان پشتیبانی شبکه برق مترو
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

 
  • banner
  • pegah1
  • famran
  • Untitled-24
  • bank-sh
  • _D8_A7_D8_AA_D8_A7_D9_82_20_D8_A8_D8_A7_D8_B2_D8_B1_DA_AF_D8_A7_D9_86_DB_8C_20_D8_A7_D9_84_D8_A8_D8_B1_D8_B2
  • ezweb1
طراحی سایت