X
تاریخ انتشار: شنبه 30 شهریور 1398 - 12:02
کد خبر: 7467
بازدید معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران از مجتمع پرورش میگو گمیشان
 

بازدید معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران از مجتمع پرورش میگو گمیشان

معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران و هیات همراه، طی سفر دو روزه به استان گلستان، از مجتمع پرورش میگو گمیشان و طرح پرورش ماهی در قفس و پن بازدید به عمل آوردند.
نظر سنجی: Article Rating

 به گزارش پایگاه خبری اقتصاد بازرگانی به نقل از  روابط عمومی سازمان شیلات ایران، معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات ایران طی سفر دو روزه به استان گلستان، ضمن بازدید از مجتمع پرورش میگو گمیشان و طرح پرورش ماهی در قفس و پن، در دومین جلسه ستاد میگو استان که با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران، استاندار گلستان نماینده مردم غرب استان در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل شیلات گلستان و جمعی از مدیران ستادی استان و پرورش دهندگان میگو در محل استانداری گلستان برگزار شد، حضور یافت.

وی در این جلسه اظهار داشت: با علم به وجود بیماری لکه سفید و در احتیاط کامل و کم نمودن آسیبها، مسیر توسعه مجتمع میگو گمیشان ادامه دار خواهد بود.

دکتر خون میرزایی افزود: از زمان وقوع بیماری در مجتمع میگو گمیشان تاکنون تمام مدیران دستگاههای اجرایی مرتبط سعی در همکاری و کم نمودن آسیبهای روانی و اقتصادی این موضوع داشتند و شایسته است که از همکاری تمامی مدیران استان که پیگیر موضوع بوده اند تشکر به عمل آید. 

وی تصریح کرد: در سراسر دنیا بیماری به عنوان یک واقعیت در کنار پرورش پذیرفته شده است. مانیز باید پرورش را با احتیاط کامل در کنار بیماری ادامه دهیم و در همین راستا طی تفاهم نامه منعقد شده بین سازمان های شیلات و دامپزشکی، ساز و کارهای مناسب با استفاده از دانش روز در جهت کمک به پرورش دهندگان، اجرایی خواهد شد. 

دکتر خون میرزایی فصل پرورش آینده در مجتمع میگو گمیشان را بسیار مهم دانست و عنوان کرد: فصل پرورش آینده در مجتمع میگو گمیشان بسیار مهم خواهد بود بنابراین سازمان شیلات با هم افزایی دامپزشکی بسیار سختگیرانه در مورد مسائلی از جمله بیمه و رعایت الزامات دامپزشکی ورود خواهد کرد. 

معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران با بیان اینکه سال آینده به هیچ یک از مزارع بدون انجام بیمه اجازه فعالیت داده نخواهد شد تصریح کرد: با توجه به اینکه پرورش آبزیان مشمول بیمه اجباری شده است سال آینده تک تک مفاد این بیمه اجباری را اجرایی خواهیم کرد و به هیچ عنوان مزرعه ای حق فعالیت بدون بیمه را نخواهد داشت. 

دکتر خون میرزایی در پایان گفت: تلاش می کنیم با استفاده از ظرفیت های قانونی از جمله صندوق توسعه ملی سرمایه در گردش را در اختیار پرورش دهندگان قرار دهیم و با پرداخت کمک های بلاعوض و یا تسهیلات ویژه رونق دوباره مجتمع پرورش میگو گمیشان را شاهد خواهیم بود. 

اتهای پیام/

نظر سنجی
اشتراک گذاری
تصاویر
  • بازدید معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران از مجتمع پرورش میگو گمیشان
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

 
  • banner
  • pegah1
  • famran
  • Untitled-24
  • bank-sh
  • _D8_A7_D8_AA_D8_A7_D9_82_20_D8_A8_D8_A7_D8_B2_D8_B1_DA_AF_D8_A7_D9_86_DB_8C_20_D8_A7_D9_84_D8_A8_D8_B1_D8_B2
  • ezweb1
طراحی سایت