X
تاریخ انتشار: دوشنبه 26 مهر 1400 - 04:56
کد خبر: 16838
ایجاد تونل برای حل مشکلات فاضلاب کلانشهر اهواز
 

ایجاد تونل برای حل مشکلات فاضلاب کلانشهر اهواز

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: ۱۰۵ کیلومتر خط جدید فاضلاب که ۱۱ کیلومتر آن به‌صورت تونل است در اهواز ساخته می‌شود.
نظر سنجی: Article Rating

به‌گزارش پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد بازرگانی؛ محمدرضا کرمی نژاد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: ۱۰۵ کیلومتر خط جدید فاضلاب از سوی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء ساخته می‌شود که ۱۱ کیلومتر آن به‌صورت تونل است، احداث و ۱۵ ایستگاه پمپاژ جدید ایجاد و ۱۰ ایستگاه را نیز اورهال و تعمیرات اساسی می‌کند.

او بیان داشت: این طرح باید در مدت سه سال اجرا می‌شد و پس از سفر رئیس‌جمهور به خوزستان مقرر شده که این طرح در مدت دو سال به پایان برسد و میزان اعتبار طرح فاضلاب اهواز یک هزار و ۷۴۰ میلیارد تومان است که از سوی سازمان برنامه و بودجه به‌طور کامل پرداخت و برای امسال نیز ۷۰۰ میلیارد تومان اختصاص یافته است.

کرمی نژاد بیان داشت: ۷۸ جبهه کاری برای رفع نقاط بحرانی و فوق بحرانی فاضلاب اهواز به‌جز کار‌هایی است که از سوی قرارگاه اجرا می‌شود، صورت می‌گیرد و پس از جریان آب‌گرفتگی در سال ۹۸، ۸۸ نقطه بحرانی اهواز شناسایی که ۶۴ نقطه آن اصلاح و ۲۴ نقطه آن مانده که در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان تصریح کرد: ۵۶ نقطه بحرانی در اهواز شناسایی و طرح اصلاح این نقاط به پایان رسیده و در بخش دوم این طرح ۸۰ نقطه دیگر شناسایی شده که اجرای آن در دستور کار قرار گرفته است و با اجرای طرح فاضلاب و اقداماتی که در حال انجام است، حداکثر تا سه سال آینده مشکلی به نام فاضلاب نخواهیم داشت.

او گفت: اهواز تنها شهری است که ۱۸۶ ایستگاه پمپاژ دارد و در هیچ شهر کشور این تعداد ایستگاه پمپاژ وجود ندارد و با اجرای این طرح تعداد ایستگاه پمپاژ به ۶۹ ایستگاه کاهش پیدا می‌کند.

این مقام مسئول با بیان اینکه شنبه هر هفته وزیر نیرو نشستی با مدیران آبفا استان در خصوص طرح فاضلاب اهواز دارد و مدیرعامل آبفا کشور نیز هفته‌ای یکبار به استان سفر و طرح‌ها را مورد بازدید و بررسی قرار می‌دهد، ادامه داد: همه مسئولان برای حل مشکل فاضلاب اهواز پای کار هستند و با تلاش و همت این طرح را اجرا و به پایان خواهیم رساند.

انتهای‌پیام/

 

نظر سنجی
اشتراک گذاری
تصاویر
  • ایجاد تونل برای حل مشکلات فاضلاب کلانشهر اهواز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

 
  • banner
  • pegah1
  • famran
  • Untitled-24
  • bank-sh
  • _D8_A7_D8_AA_D8_A7_D9_82_20_D8_A8_D8_A7_D8_B2_D8_B1_DA_AF_D8_A7_D9_86_DB_8C_20_D8_A7_D9_84_D8_A8_D8_B1_D8_B2
  • ezweb1
طراحی سایت