X
تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 15 مرداد 1398 - 10:20
کد خبر: 3007
افزایش سود خالص صنعت هواپیمایی جهانی
 

افزایش سود خالص صنعت هواپیمایی جهانی

سازمان بین‌المللی حمل‌ونقل هوایی (IATA) پیش‌بینی می‌کند که سود خالص صنعت هواپیمایی جهانی در سال ۲۰۱۹ به ۳۹.۴ میلیارد دلار افزایش پیدا کند
نظر سنجی: Article Rating

سازمان بین‌المللی حمل‌ونقل هوایی (IATA) پیش‌بینی می‌کند که سود خالص صنعت هواپیمایی جهانی در سال ۲۰۱۹ به ۳۹.۴ میلیارد دلار افزایش پیدا کند. در همین حین، آخرین تکنولوژی‌های روز برای افزایش امنیت و کاهش زمان انتظار مسافران، به کمک ایرلاین‌ها می‌آیند.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد بازرگانی به نقل از ایسنا، برای اتوماتیک کردن فرایند تایید بلیت و کاهش هزینه استخدام افراد و کارکنان، بیومتریک‌ها وارد عمل می‌شوند. در سال ۲۰۱۷، ۴۸ درصد از مسافران به صورت حضوری چک-این شده‌اند و پیش‌بینی می‌شود این رقم تا سال ۲۰۲۰ به ۲۶ درصد کاهش یابد. سیستم‌های امنیتی با آخرین تکنولوژی به سرعت جای خود را در فرودگاه ها باز می‌کنند. فرودگاه‌ها سرویس‌های مبتنی بر سایبر را وارد راهکارهای فناوری اطلاعاتی خود می‌کنند و بسیاری از این موارد همین حالا هم جای خود را در بین خدمات ایرلاین باز کرده‌اند.   

سال گذشته، فرودگاه بین‌المللی اینچئون در سئول با همکاری شرکت الکترونیکی LG دو ربات فرودگاهی را آزمایش کرد. یکی از آن‌ها یک ربات راهنماست که به چندین زبان دنیا صحبت و مسافران را راهنمایی می‌کند و دیگری یک ربات تمیزکننده است که فرودگاه را تمیز نگه می‌دارد.

حالا در برخی هواپیماها، مسافران می‌توانند از طریق صفحه نمایش صندلی‌شان، قبل از رسیدن به مقصد، تاکسی رزرو کنند. آن‌ها آدرس نهایی را به نقشه می‌دهند. وقتی به فرودگاه می‌رسند، یک پیام کوتاه دریافت می‌کنند که به آن‌ها می‌گوید کجا و چه موقع باید سوار تاکسی شوند.

فرودگاه‌ها روز به روز بر تولید انرژی از منابع تجدیدپذیر و بهبود راهکارهای مدیریت انرژی تمرکز می‌کنند.

هوش مصنوعی و تکنولوژی دیجیتال راه‌های جدید و هیجان‌انگیزی برای انجام کارهای معمولی ارائه کرده‌اند؛ از شست‌وشوی هواپیماها گرفته تا سرگرمی‌های حین پرواز. هواپیماها، فرودگاه‌ها و مسافران روز به روز هوشمندتر می‌شوند.

بررسی که بر روی بزرگ‌ترین ایرلاین‌های جهان انجام شده، نشان می‌دهد که تا پایان سال ۲۰۲۰، ۹۱ درصد از آن‌ها برای مسافران خدمات وایرلس حین پرواز فراهم می‌کنند. ۷۸ درصد مدیریت اتوماتیک داده‌های هواپیما، ۶۹ درصد اتصال کامل هواپیما به پهنای باند ماهواره‌ها و ۲۹ درصد  تکنولوژی واقعیت مجازی را به خدمت می‌گیرند.

انتهای پیام/

نظر سنجی
اشتراک گذاری
تصاویر
  • افزایش سود خالص صنعت هواپیمایی جهانی
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

 
  • banner
  • pegah1
  • famran
  • Untitled-24
  • bank-sh
  • _D8_A7_D8_AA_D8_A7_D9_82_20_D8_A8_D8_A7_D8_B2_D8_B1_DA_AF_D8_A7_D9_86_DB_8C_20_D8_A7_D9_84_D8_A8_D8_B1_D8_B2
  • ezweb1
طراحی سایت