X
تاریخ انتشار: یکشنبه 12 مرداد 1399 - 11:40
کد خبر: 10343
افزایش رضایت مشتریان و تقویت شاخص های ایمنی و رفاهی خودروها
معاون وزیر صمت ورئیس ایدرو در مراسم معارفه هیات مدیره ایران خودرو خواستار شد
 

افزایش رضایت مشتریان و تقویت شاخص های ایمنی و رفاهی خودروها

معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در مراسم معارفه اعضای هیات مدیره ایران خودرو ، اجرای برنامه های عملیاتی برای افزایش ملموس رضایت مشتریان و تقویت شاخص های ایمنی و رفاهی در محصولات این خودروساز را خواستار شد .
نظر سنجی: Article Rating

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد بازرگانی، امیر بیات در این مراسم با تشریح انتظارات ایدرو از ایران خودرو ، همچنین از هیات مدیره خواست تا تغییرات اساسی و بنیادی در تولید محصولات را با بهره گیری از دانش روز جهانی ایجاد نمایند و به جای تولید چند محصول مشابه ، تنوع در کلاس و سگمنت های مختلف محصولات را به جد مدنظر قرار دهند.

به گفته بیات طراحی و تکمیل پلت فرم مشترک خودروهای داخلی از دیگر توقعات ایدرو از هیات مدیره جدید ایران خودرو برای بومی سازی و کاهش ارزبری محصولات است که این کاهش ارزبری از طریق تعمیق ساخت داخل در نهایت منجر به کاهش قیمت تمام شده و افزایش شمارگان تولید خودرو خواهد شد.

بیات افزود: ضروری است تا براساس شیوه های موفق کمپانی های بزرگ خودروسازی بخش طراحی و ایده پردازی ایران خودرو به طور تنگاتنگ سلایق و نیازهای واقعی مصرف کنندگان را مطالعه و براساس آنها به طراحی خودروهای جدید بپردازد تا همگونی محصولات با تقاضا و سلیقه مردم به توسعه این صنعت و رضایت بیشتر مشتریان از محصولات داخلی منجر شود.

رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران تبدیل دارایی های راکد به سرمایه مولد برای افزایش تولید و افزایش کیفیت محصولات ایران خودرو را از دیگر انتظارات ایدرو به عنوان متولی صنعت خودروی کشور برشمرد .

وی اصلاح ساختار تعامل خودروسازان با قطعه سازان و تقویت زنجیره تامین با هدف افزایش کیفیت خودروهای تولیدی را مطرح کرد و از هیات مدیره ایران خودرو خواست تا محصولات قدیمی را با محصولات جدید که به سطح روز خودروهای جهان نزدیکتر باشد ، جایگزین نمایند.

در این مراسم همچنین فرشاد مقیمی و محمدرضا فیض بخش مجددا به عنوان اعضای هیات مدیره ایران خودرو معارفه، منصوب و ابقاء شدند.

انتهای پیام/

نظر سنجی
اشتراک گذاری
تصاویر
  • افزایش رضایت مشتریان و تقویت شاخص های ایمنی و رفاهی خودروها
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

 
  • banner
  • pegah1
  • famran
  • Untitled-24
  • bank-sh
  • _D8_A7_D8_AA_D8_A7_D9_82_20_D8_A8_D8_A7_D8_B2_D8_B1_DA_AF_D8_A7_D9_86_DB_8C_20_D8_A7_D9_84_D8_A8_D8_B1_D8_B2
  • ezweb1
طراحی سایت