X
تاریخ انتشار: یکشنبه 15 تیر 1399 - 03:29
کد خبر: 10134
ارایه خدمات ویژه سندیکای صنعت برق به دانش بنیان‌ها
 

ارایه خدمات ویژه سندیکای صنعت برق به دانش بنیان‌ها

عضو هیئت مدیره سندیکای صنعت برق ایران گفت: این سندیکا به شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در صنعت برق باتوجه به حوزه کاری خود خدمات ویژه‌تری نسبت به معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی ارائه می‌دهد.
نظر سنجی: Article Rating

به‌گزارش پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد بازرگانی، روز یکشنبه در رویداد  سه روزه مجازی معرفی نیازهای فناورانه صنعت برق که به همت صندوق نوآوری و شکوفایی در حال برگزاری است در خصوص حمایت­‌های سندیکای صنعت برق ایران از شرکت­های دانش­‌بنیان افزود: سندیکای صنعت برق در سال ۷۹  وبا ۲۳ شرکت  تشکیل شده اما در حال حاضر این سندیکا  بیش از ۵۵۰  عضو در رشته‌های تولیدی، پیمانکاری، تامین تجهیزات، مشاوره  در زمینه صنعت برق دارد.

وی خاطرنشان کرد: در این سندیکا کمیته های عمومی و تخصصی تشکیل شده است، کمیته توسعه صادارت، حقوقی، دانش بنیان، حل اختلاف  و حوزه های همکاری مشترک  در کمیته عمومی فعالیت دارند، از اواسط سال ۹۶ کمیته‌دانش بنیان سندیکا  تصویب و فعالیت خود را شروع کرده است وارتباط خوبی با معاونت علمی و صندوق نوآوری و شکوفایی دارد.

عضو هیئت مدیره سندیکای صنعت برق ایران ادامه داد: رویکرد  صندوق نوآوری و شکوفایی  رویکرد تعامل است  افزود: سندیکا  محل اتصال  بخشی دستگاه های  دولتی با خصوصی است.

مدنی تصریح کرد: در حال حاضر کمتر از ۳۰۰ شرکت دانش بنیان در حوزه برق، الکترونیک و انرژی‌های نو کار می‌کنند که تعداد زیادی از آنها عضو سندیکای صنعت برق ایران نیستند، بنابراین این سندیکا  می تواند خدمات ویژه‌تری از صندوق نوآوری و معاونت علمی به این شرکت ها در قالب سندیکا بدهد.

وی ادامه داد:  بر این اساس عضویت جدید در سندیکا بنابر مصوبه هیئت مدیره با تخفیف ۵۰ درصدی خواهد بود. علاوه بر عضوگیری جدید اعضای فعلی سندیکا را نیز به سمت دانش بنیان شدن سوق می‌دهیم ...

رییس کمیته دانش بنیان سندیکای صنعت برق ایران با تاکید بر استفاده از ایده‌های نوین حاصل از این رویداد، از فناوران حاضر خواست تا تنها بر تجهیزات، نرم‌افزار و سخت‌افزار صنعت برق تمرکز نکنند و افزود: از توان شرکت‌های دانش بنیان استفاده می‌کنیم و به دنبال ایده‌های نو در مواردی چون اقتصاد مدیریتی و اقتصاد انرژی هستیم که می‌تواند آینده کشور را رقم بزند.

مدنی یادآور شد: ایده ما این است که دانش بنیان فقط تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری نیست  ایده‌ها ی نوآور حتی در حوزه های مدیریت و منابع انسانی، آینده دانش بنیان را رقم خواهد زد

رویداد مجازی معرفی نیازهای فناورانه صنعت برق و به همت صندوق نوآوری و شکوفایی و مرکز شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از امروز به مدت دو روز با حضور صنایع بزرگ این حوزه به صورت برخط آغاز شد. در این رویداد مجازی سه روزه  ۳۹۰ نفر شرکتکرده اند  که از این تعداد  ۱۳۱ نفز از ۱۰۸ شرکت دانش بنیان، ۱۱۰ نفر از ۸۲ شرکت غیر دانش بنیان و ۱۳۸ نفر نیز از سایر نهادها  و موسسات هستند.

انتهای پیام/

نظر سنجی
اشتراک گذاری
تصاویر
  • ارایه خدمات ویژه سندیکای صنعت برق به دانش بنیان‌ها
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

 
  • banner
  • pegah1
  • famran
  • Untitled-24
  • bank-sh
  • _D8_A7_D8_AA_D8_A7_D9_82_20_D8_A8_D8_A7_D8_B2_D8_B1_DA_AF_D8_A7_D9_86_DB_8C_20_D8_A7_D9_84_D8_A8_D8_B1_D8_B2
  • ezweb1
طراحی سایت