X
تاریخ انتشار: دوشنبه 06 اردیبهشت 1400 - 10:05
کد خبر: 14875
اجرای ده‌ها برنامه سلامت محور برای شهروندان شمال شرق تهران در هفته سلامت
 

اجرای ده‌ها برنامه سلامت محور برای شهروندان شمال شرق تهران در هفته سلامت

معاون اموراجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 4 از برگزاری برنامه های سلامت محور در دو بخش مجازی و اجرایی همزمان با فرارسیدن هفته سلامت خبر داد.
نظر سنجی: Article Rating

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد بازرگانی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4 تهران" محمد خادمی" با اشاره به فرارسیدن هفته سلامت  1 تا 7 اردیبهشت ماه جاری گفت : برنامه های هفته سلامت با شعار " ساختن جهانی عادلانه تر و سالمتر" و با هدف توسعه فرهنگ سلامت و اطلاع رسانی در راستای ارتقا سلامت شهر و شهروندان در دو قالب مجازی و اجرایی برای شهروندان این منطقه برگزار می شود.

 او افزد: برگزاری مسابقه داستان نیمه تمام با هدف افزایش مهارتهای شناختی در کودکان و نوجوانان  8 تا 18 سال و تعامل خانواده با فرزندان، برگزاری حداقل یک وبینار تخصصی در حوزه سلامت  و برگزاری حداقل یک کلاس آموزشی مجازی در محلات ۲۰ گانه ، در هفته سلامت خبرداد. 

معاون اموراجتماعی و فرهنگی این منطقه  در ادامه از راه اندازی مجدد مرکز فرآموز در هفته سلامت داد و گفت  : مرکز فراموز منطقه 4 به منظور رشد مهارتها و توانمندی کودکان و نوجوانان با همکاری مربیان مجرب ، کار آزموده و آشنا با مباحث روانشناسی و مهارت های رفتار با کودکان پس از 3 سال وقفه کار خود را آغاز کرد. 

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 4 در پایان به اجرای پایش سلامت رانندگان شرکت اتوبوسرانی اشاره کرد و افزود: غربالگری و اهدا بسته بهداشتی به رانندگان شرکت اتوبوسرانی از دیگر برنامه های هفته سلامت در طرح پایش سلامت رانندگان این شرکت است.

انتهای‌پیام/

نظر سنجی
اشتراک گذاری
تصاویر
  • اجرای ده‌ها برنامه سلامت محور برای شهروندان شمال شرق تهران در هفته سلامت
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

 
  • banner
  • pegah1
  • famran
  • Untitled-24
  • bank-sh
  • _D8_A7_D8_AA_D8_A7_D9_82_20_D8_A8_D8_A7_D8_B2_D8_B1_DA_AF_D8_A7_D9_86_DB_8C_20_D8_A7_D9_84_D8_A8_D8_B1_D8_B2
  • ezweb1
طراحی سایت